piątek, 28 marca 2014

Weekend! ♥

Nareszcie weekend! ♥ I pogoda dopisuje! W tą sobotę będą nudyy :( Chcę żeby wróciła ta ostatnia. Było wtedy super! :* Ogólnie ostatni weekend był najlepszy, bo spędzony z Wiktorią ♥ Chcę tam wrócić. Może w niedzielę się z nią zobaczę. Mam nadzieję, że się uda, bo tak strasznie tęsknie ;*
Dzisiaj ,,Dancing With The Stars". Głosujemy na Dawida! ♥ Będą same 10 i pierwsze miejsce! W tamtym tygodniu miał drugie, no ale nie jest źle. I tak powinien mieć pierwsze. Nie chodzi o to, że jestem jego wielką fanką i dlatego na niego głosuje, tylko o to, że naprawdę świetnie tańczy i wiem że wygra ten program.
Za kilka dni egzamin szóstoklasisty. Trzymam mocno kciuki za Olkę i Sandrę. ♥ Na pewno będą miały po 40 punktów :D Tak niedawno ja pisałam, pamiętam bardzo dobrze ten strach przed. Nie mogłam spać po nocach i jeść. Ale kiedy weszłam na salę i zobaczyłam zadanie do testu, to od razu ten strach przeminął, bo wszystko było bardzo łatwe. Życzę dziewczynom, żeby w tym roku też miały taki łatwy. :) I zebrały jak najwięcej punktów. ♥
Tak ciepło na dworze, a ja nie mam żadnych planów na ten weekend :( Jedynie pojechać w niedzielę do Lublina na zakupy i może spotkać się z dziewczynami. Tak strasznie chcę pojechać do Sandry, nie mieszka tak strasznie daleko, nawet bliżej od Wiki, no ale rodzice :C Pewnie spotkamy się dopiero w wakacje :C Ale może uda mi się pojechać do niej w kwietniu ♥ Mam nadzieję, że ją wreszcie zobaczę, nigdy się jeszcze nie spotkałyśmy, a ja tak bardzo za nią tęsknię... :'C I mogę powiedzieć, że internetowe przyjaźnie naprawdę istnieją. :C Kilki przyjaciół poznałam przez internet, ale zazwyczaj mamy siebie na co dzień. Z Laurą poznałyśmy się pod koniec sierpnia, a potem razem zaczęłyśmy chodzić do klasy i mieszkamy blisko siebie. ♥
Dzisiaj pamiętna data. Po pierwsze Taniec z Gwiazdami i jak zawsze świetny występ Dejwa. ♥ Po drugie premiera piosenki ,,Nie zmienisz mnie" . I do tego powróciły hity hiciorki! ♥ Naprawdę ta data będzie pamiętna. 28.03 ♥

Doszłam do wniosku, że ten blog jest bardziej pisany dla Kwiatonators, ale mam nadzieję, że inni też czytają. Kocham mojego idola i będę o nim pisać. ♥ W przyszłości czytając tego bloga będę miała niezłą pamiątkę i nigdy o Dawidzie nie zapomnę ♥


Pisząc tą notkę piję sobie colę! ;*

                                                     
                                                                         
                                                                         Hej! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz