środa, 2 kwietnia 2014

Najlepiej! ♥

 W niedzielę pojechałam na zakupy do Lublina. Jak planowałam wcześniej była ze mną Patrycja, niestety Wiktorii się nie udało przyjść :( Jak zawsze odwalało nam z Patrycją :D Ludzie się na nas dziwnie gapili. Zakupy było nawet udane, ale nie było nic ciekawego, chociaż byłyśmy w dwóch galeriach, bo na trzy było za późno. Udało mi się kupić aby nowe buty i kilka koszulek. Miałam w planach kupić kurtkę, ale albo nie było na mnie rozmiaru, albo brzydko w niej wyglądałam.W jednym sklepie znalazłyśmy czapkę w koty i w pieski :3. Ogólnie świetnie się bawiłyśmy chodząc po galerii i śmiać się z każdego słowa. Brakowało nam Wiktorii, z którą pewnie tarzałybyśmy się ze śmiechu. :D Muszę się z nimi jak najczęściej spotykać, bo się bez nich zanudzę (: 
 
Wtedy był też koncert Dawida w Gorzowie, po tych tygodniach, nareszcie spał w swoim łóżku. Szkoda, że mam tak daleko, chciałabym na własne oczy zobaczyć co się tam wtedy działo. Tyle ludzi w jednej galerii i to najlepszych ludzi na świecie, bez których nie wyobrażam sobie życia. <3 Po prostu ich kocham! 
W tym samym dniu Dawid wygrał bardzo ważną nagrodę statuetkę NICKELODEON  KCA w kategorii ,,ULUBIONA POLSKA GWIAZDA". Tak bardzo się z tego cieszę :3 Kwiat będzie znany teraz na całym świecie, ale my i tak będziemy najważniejsi. ♥ Bo to dzięki nam robi teraz to o czym marzył! ♥ Na zawsze będziemy z nim, choćby nie wiem co się działo. ♥ 
         
 ,, Zachowam Cię już w sercu na zawsze... ''♥


Hej! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz