wtorek, 22 kwietnia 2014

Święta i po świętach! ♥

Hej! Zacznę od tego jak minęły mi święta. :D Wielkanoc była zupełnie inna jak zawsze. Pojechałam wtedy na lotnisko do Warszawy. Znajomi pytali się gdzie wyjeżdżam, na szczęście zostałam w Polsce. Byłam tam tylko odwieźć moją ciocię i kuzynkę na samolot. Wróciłam do domu po 16, więc miałam mało czasu żeby posiedzieć i porozmawiać z rodziną. Śniadanie Wielkanocne jadłam o 17 :) O wiele bardziej mi smakowało, niż jakbym go jadła rano. W poniedziałek było mokro. Mama obudziła mnie, wylewając na mnie szklankę wody :3 W południe wyszłam z Laurą na spacer, wzięłam ze sobą butelkę wody, której większość wylądowała na ziemi, chociaż powinna być na naszych ubraniach. Idąc przed siebie, ktoś wysiadł z samochodu i zaczął nas gonić z butelką wody, na szczęście udało nam się uciec. Wracając do domu natknęłyśmy się na trzech chłopaków z wodą. Laura zdążyła uciec, a ja niestety nie :( więc byłam mokra od góry do dołu. Rodzice mnie zabrali całą mokrą, ponieważ jechaliśmy do babci, tam się siedziałam na słońcu i się suszyłam. Na szczęście nikt później mnie nie oblał :)

Jutro jadę do mojej Wiktorii, zobaczymy się po jakimś miesiącu. ♥  Będziemy mogły spędzić ze sobą więcej czasu niż zwykle, ponieważ mamy wolne do końca tygodnia z powodu egzaminów gimnazjalnych. :D Bardzo za nią tęskniłam ♥ Strasznie ją Kocham ♥ Poznałyśmy się w sumie mając w wspólną kuzynkę. Na początku myślałam, że nie będzie się aż tak dobrze znać, lecz wszystko się zmieniło. Teraz nie wyobrażam sobie życia bez niej.

Ostatnio przełożyli koncert Dawida z 8 na 9 czerwca i wypada w poniedziałek. Trochę źle, ponieważ przyjdzie mniej osób, no ale ważne, że w ogóle jest i że znowu zobaczę mój cały świat. Tym razem postaram się być wcześniej pod klubem, chcę z innymi dziewczynami czekać tam od 6 rano :D Nie wiem co na to moi rodzice, ale postaram się być tam przynajmniej na 9. ♥ Zostało jeszcze tylko 48 dni, z jednej strony to mało, a z drugiej dużo, no ale szybko zleci ♥ Akcje, które wymyśliły dziewczyny są znów cudowne ♥ Ten koncert będzie, znów najlepszy! ♥
               
                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz