czwartek, 17 kwietnia 2014

:'( ... jest super ♥

Hej. Ostatnio miałam dość ciężki. Zmarła moja prababcia, z którą byłam zżyta od urodzenia. Niestety, no ale najwidoczniej tak musiało być, miała 95 lat więc nic w tym dziwnego. :(  Trzy dni nie byłam w szkole no i mam dwa tygodnie wolnego :)
W niedzielę przyjechała moja ciocia z Julką, która jest dla mnie siostrą cioteczną. Ma 8 lat, a już mówi w trzech językach. :D Cała rodzina zawsze się z niej śmieje, ponieważ cały czas się popisuje :3 Ale już teraz widać, że nadaje się na aktorkę. Odjeżdżają w Wielkanoc :( Więc musimy je odwozić na lotnisko do Wawy, mamy trochę zepsute święta, ale niestety nie było już biletów na inny termin :(

Ostatnio będąc na zakupach, udało mi się kupić kilka rzeczy m.in. tą kurtkę ♥ Nie jest za piękna, no ale przynajmniej ładnie w niej wyglądam :3



Dzisiaj moje marzenie znowu się spełniło, po tylu staraniach, po zrobieniu filmiku, teledysku, pisaniu wszędzie gdzie się da, udało nam się! Kwiat wróci do Lublina już 8 czerwca ♥ Okropnie się cieszę, aż łzy same lecą mi z oczu :') Teraz byle do czerwca :D I znowu cały świat przy sobie ♥ Jeszcze tylko 52 dni! :*


Pa! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz