wtorek, 8 kwietnia 2014

Ciężko :C

Ostatnio omawiając wiersze na języku polskim, zainteresował mnie wiersz Szymborskiej ,,Nic dwa razy'', zrozumiałam dzięki niemu że nic w życiu nie zdarza się dwa razy i że trzeba wykorzystać każdą chwilę na 100%. Nie warto przejmować się byle czym, tylko cieszyć się z każdej chwili. Każda minuta jest wyjątkowa na swój sposób.
Ogólnie to nigdy nie czytam wierszy, tylko gdy omawiamy je na lekcji i żaden mnie nie interesuje, ale ten bardzo mi się spodobał i polecam go innym.

Ostatnio cały czas śpię albo boli mnie głowa. Dzisiaj już nie wyrabiałam. Tyle pracy na jedno popołudnie :/  W ogóle nie myślę. Teraz nareszcie mogę się położyć i zasnąć, ale rano znowu muszę wstawać i iść na 7 godzin do szkoły :(  Mam już dość. Chcę już wakacje. Zostało już nie dużo. Chcę już te 30 stopni na dworze, chodzenie w krótkich spodenkach, siedzenie do 3 w nocy i chodzenie na nocne spacery z przyjaciółmi. <3 Chcę spędzić trochę czasu z Sandrą. Udowodnić to że internetowe przyjaźnie naprawdę istnieją, a kilometry się nie liczą. <3 Tęsknie.. :'( Wykorzystam te wakacje najlepiej jak umiem! <3

Być może zobaczę niedługo mój cały świat, może pojadę na koncert do Rzeszowa <3 Marzenia :C możliwe że będzie też w Lublinie, ponieważ tak bardzo się staramy, a wtedy naprawdę będę mogła powiedzieć, że marzenia się naprawdę spełniają <3 tak bardzo tęsknie za Dawidem, nie mogę bez niego żyć :( mogę powiedzieć, że jest moim tlenem, bo naprawdę nie wyobrażam sobie teraz życia bez niego! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz