sobota, 26 kwietnia 2014

HEJ! Już po krótkich wakacjach :( Dwa tygodnie wolne od szkoły i trzeba iść znowu. Ostatnie trzy dni spędziłam z Wiktorią. Było naprawdę super, trochę nudno, ale za to miałyśmy siebie. ♥  Całe dnie spędzałyśmy na dworze, chodząc na spacery lub jeżdżąc rowerami. Pierwszy raz wspólnie oglądałyśmy ,,Taniec z Gwiazdami", ach te nasze piski do telewizora ♥ No w końcu Dawid z Janją zdobyli 40 punktów. :D Okropnie się z tego cieszę ♥ Te trzy dni, to było troszkę dla nas za mało :( ale być może spotkamy się w weekend majowy, a potem to już czekamy na zlot i koncert. Nie mogę się doczekać zlotu, w końcu zobaczymy się z dziewczynami. ♥  A koncert będzie najlepszy ze wszystkich innych. ♥

Dawid wydaję już nie długo swoją nową płytę ,,9893 Unplugged" , okładka do tej płyty jest świetna! ♥ Od razu się w niej zakochałam i mam nadzieję, że nie tylko okładka będzie piękna. Staramy się z dziewczynami o podpisywanie w Lublinie, z koncertem się udało, więc może z podpisywaniem również. ♥ 


                                                                             ♥

Nie wiem zupełnie jak wrócę do szkoły. Okropnie mi się nie chcę, całe dwa tygodnie do niej nie chodziłam i myślałam, że to już wakacje. Ale Laura mnie do niej zaciągnie na siłę, gdyby nie ona to pewnie bym nie poszła na te trzy dni. ♥

Dzisiaj Young Stars Festival, a mnie tam nie ma, dlaczego? Tak bardzo chciałabym tam teraz być ♥  Mam nadzieję, że w przyszłym roku znowu się odbędzie, a wtedy będę musiała tam być ♥ Tak bardzo chcę poczuć ten klimat ♥

                                           https://www.youtube.com/watch?v=fuplLScl_k8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz