poniedziałek, 5 maja 2014

Majówka ♥

Hej! To był chyba mój najlepszy długi weekend, bo spędzony z najlepszymi osobami. Miałam cztery dni wolnego i wykorzystałam je w stu procentach. Najwięcej czasu spędziłam z Wiktorią, przyjechała do mnie na wczasy. Chodziłyśmy z Laurą na długie spacery. Co pięć minut kupowałyśmy jakieś słodycze. :3 Wieczorem oglądałyśmy koncert w TVP 1, w którym występował Dawid, nie było go słychać, ponieważ wypadł mu odsłuch czy coś takiego, ale dla mnie i tak pewnie pięknie zaśpiewał. ♥ Drugiego dnia odwiedziłyśmy naszą kochaną kuzynkę Olę, było u niej super! ♥ Już po raz drugi oglądałyśmy razem ,,Taniec z gwiazdami" i widziałyśmy w telewizji  znajome twarze. Ciężko było się pożegnać jak Wiktoria musiała wracać do domu, no ale na szczęście widzimy się już w sobotę na zlocie ♥ Znowu będzie najlepiej! ♥ Chociaż nie widzimy się od dwóch dni, to ja tak strasznie za nią tęsknię ;'( 

Postanowiłam, że zacznę biegać i zdrowo się odżywiać. W końcu jest wiosna i trzeba z takiej pogody korzystać. Jak na razie bieganie mi nie wychodzi, a z jedzeniem jest troszkę lepiej, jem mniej słodyczy, a więcej owoców ♥ 

                                           ♥ https://www.youtube.com/watch?v=4jnWIuc6j48 ♥


1 komentarz: