wtorek, 20 maja 2014

:')

Hejo!
Ostatnio zrobiło się dosyć gorąco, po tym deszczowym tygodniu.:) Więc chyba nadeszła pora na dłuższe spędzanie czasu z przyjaciółmi. Zostało jeszcze około 40 dni i mamy wakacje! Mam nadzieję, że spędzę je podobnie jak poprzednie, które wspominam do dzisiaj ♥ Chcę je spędzić z tymi osobami, które wtedy poznałam no i z tymi, których poznałam niedawno, a już tak bardzo je kocham ♥

W piątek ledwo co się trzymałam, tyle sms'ów zostało wysłanych na parę nr 10 w Tańcu z Gwiazdami, i co? I odpadli :( To jest naprawdę niemożliwe, że mieli najmniej głosów. Po prostu program jest ustawiony, a ja tyle pieniędzy straciłam na smsy :/ Teraz trochę żałuję, że je wysyłałam, już więcej nie będę tego robić. A finału na pewno nie obejrzę ;/ Pod koniec programu Dawid zaczął płakać, bardzo bolały mnie łzy jego i jego partnerki Janji :'( Janja jest cudowną osobą i widać, że jest najlepszą przyjaciółką Dawida, mimo wieku są dla siebie jak brat i siostra. ♥ No niestety przegrali, ale dla mnie i tak już dawno zwyciężyli. Mam nadzieję, że nie stracą ze sobą kontaktu, tylko od tej pory będą się spotykać jak najczęściej. ;') Zostało mi jeszcze 20 dni i zobaczę po raz kolejny mój cały świat, cieszyłabym się jakby Dawid wziął ze sobą wtedy Janję, tak bardzo chcę jej za to wszytko podziękować ♥ Powiedziała w kulisach programu do Dawida: ,,I jak widzę jak on tańczy, to nikt tak nie tańczy jak Dawid Kwiatkowski. Jestem z ciebie bardzo dumna, i pamiętaj, że ja cię kocham nad życie po prostu na zawsze"  . Od razu łzy poleciały mi z oczu. Ryczałam jak opętana :(. Oni są najlepsi ♥ i będę do samego końca. NA ZAWSZE ♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz