poniedziałek, 12 maja 2014

...

Hej! Tak sobie myślę co bym teraz zrobiła bez moich przyjaciół... Nie wiem czy byłabym inna, czy taka jaka jestem. Dzięki tym osobom czuje, że chcę mi się żyć, za co im szczerze dziękuję. Zawsze mogę na nich liczyć, no chyba, że dopadnie ich leń, a to niestety nie zdarza się rzadko :( Ale i tak bardzo mocno ich kocham  ♥

Byłam ostatnio u Wiktorii, czas spędzony z nią nie jest zmarnowanym czasem ♥  Za mało czasu ze sobą spędzamy :( ale staramy się jak najczęściej widywać :) Kupiłyśmy bilety na koncert, który mogą jeszcze odwołać :'( będę się jeszcze bardziej starać, żeby się odbył :3 W sobotę byłam na zlocie, niestety bez Wiki, ale zobaczyłam się z dziewczynami ♥ Teraz pewnie nie zobaczymy się tak szybko, aż pewnie na koncercie :/



Już niedługo koniec roku szkolnego. Czas brać się za poprawianie ocen, chociaż zostało już nie wiele. W tym roku na pewno nie uda mi się zdobyć wyróżnienie, ale kto wie może w przyszłym roku będę mieć średnią 6.0 hahah :D Achh... te marzenia ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz