czwartek, 20 marca 2014

Jejku! Jak ja dawno tu nie pisałam :C Ale odrobię to dzisiaj :D 
W piątek jak zawsze od niedawna oglądałam TzG, Kwiat super tańczył, jak jakiś zawodowy tancerz ! No i wygrał ten odcinek adajwdhjsxj!  ♥ On wygra ten program! Wiadomo! :* Jutro następny odcinek :D Coś mu się stało w kolano :( ale da radę! I znowu wygra. :3 W końcu tyle sms'ów na niego wysyłamy :D 
Przełożyli zlot na pojutrze z powodu pogody :C Ale za to tym bardziej mogę jechać! :D Nie  mogę się już doczekać! Szykujemy niespodziankę dla Dawida. :)) I postaramy się żeby do nas wrócił. Poznam moje siostry i będziemy się świetnie bawić ;) Idę tam z Wiktorią i Patrycją, bo Ola nie może z powodu zawodów w siatkę :( Ale miejmy nadzieję, że następnym razem się jej uda :D
Ostatnio się robi coraz cieplej C: I już nie długo wakacje! ♥ Boję się że nie zobaczę Dawida, chociaż i tak go na pewno zobaczę. :3 Tak bardzo za nim tęsknię, a tak mało okazji żeby go zobaczyć :C Ale nie poddaję się! Zobaczę go! ♥ Przytulę i spełnię marzenia! :* Wczoraj był razem z Saszan w PnŚ, ale niestety ja wtedy byłam w szkole :( Nie poszłabym, ale Laury urodziny były i nie mogłam jej tak w jej święto zostawić.  Kiedy wróciłam do domu to od razu włączyłam powtórkę. Chcę mieszkać w Wawie, to będę mogła jeździć pod studio kiedy oni tam będą i robić sobie zdjęcia i pogadać: albo miałabym nawet szansę spotkać ich na ulicy czy w autobusie :)) No ale niestety mieszkam tu gdzie mieszkam, może pójdę do liceum w Wawie jakby mi rodzice pozwolili C: Niestety to się raczej nie wydarzy, ale warto pomarzyć ^^ 

Wczoraj były Laucii urodzinki. Kupiłam jej taki super prezent, który tak szybko zniknął ♥ Po szkole poszłam do niej i zanudzałyśmy się :D Jedząc chipsy i oglądając jakieś vlogi na yt, świętowałyśmy :D Stara już jest :P HOT 14. ♥ W sobotę miałam jechać z nią na taki wypad z okazji urodzin, ale nie wiem czy dam radę :( bo mam wtedy zlot na który starłam się pojechać już ponad miesiąc :) Laurę mam na co dzień, a siostry niestety, ale rzadko widuję :( 

Jutro pierwszy dzień wiosny, a ja nie idę do szkoły, bo mamy rekolekcję :D W poniedziałek mam gimbazjadę, ale nie wiem czy pójdę, bo jak zawsze będę się nudzić, ale są fajne konkurencje więc może pójdę  :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz