sobota, 8 marca 2014

TzG ♥

No i sobota. <3 Jak co tydzień nudy. :( Wczoraj Dawid był w telewizji. Pierwszy odcinek ,,Dancing With The Stars" i te emocje :3. Kwiatek się rozchorował :( Złapała go jakaś grypa, chodził pół dnia w maseczce ochronnej,a by innych nie zarazić i ledwo się trzymał. Ale nie poddał się, zatańczył i zaśpiewał. <3 Świetnie wyglądał. ♥ Cały miesiąc czekałam na Taniec z Gwiazdami, aż się doczekałam. Czułam się jakbym naprawdę tam była. Za każdym razem kiedy pokazali Dawida zaczynałam piszczeć do telewizora. :D Kiedy na koniec zaczął śpiewać, nie wytrzymałam, rozpłakałam się chociaż nie miałam żadnego powodu. :) Tyle pozytywnych ocen. A najlepsza była pani Beata: ,,Kwiatek nie Kwiatek, ale dla pana, panie Dawidzie straciłam serce", to było takie cudowne ♥ Chyba mamy nową siostrę, starszą o jakieś 65 lat. Mogę się założyć, że w następnym odcinku będzie miała na sobie bluzę Kwiatonators. :D Dejwid najlepiej tańczył! Był taki wyluzowany, chyba zapomniał, że jest w telewizji. :D Kiedy wszyscy poważnie schodzili z parkietu, on skakał. Jest najlepszy! <3 I pewnie cały czas był głodny. Niby chory, ale nie było po nim tego widać ;)

Dzisiaj Dzień Kobiet, więc czas na prezenty i życzenia. Wczoraj dostałyśmy od chłopaków w klasie różę i czekoladę. Trochę słabo w przeciwieństwie do nas się postarali, ale zawsze coś <3 I każdej dziewczynie poprawił się humor :D Chciałabym dostać taki prezent od Dawida. Marzenia... <3 

Tak bardzo tęsknie za Kwiatkiem. Normalnie już wytrzymać nie mogę. Mam nadzieję, że ten czas szybko zleci i że szybko będą wakacje. Bo wtedy będę mieć więcej okazji żeby go zobaczyć. <3 Nie mogę się doczekać! ♥


♥Dobranoc!♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz