środa, 12 marca 2014

:*

Ogólnie jest super pogoda! Ale ja już jestem przeziębiona. Niby ciepło, ale jak powieje to zimnoo :( Dzisiaj podobno był ostatni dzień tej pięknej pogody :(. Podobno ma być jeszcze śnieg, a co gorsze zapowiadają deszcz na sobotę. To bardzo źle, bo zlot może nie wypalić :( Mam nadzieje, że nie będzie padać :) A jak nawet to trochę zmokniemy i będzie leżeć w łóżkach przez miesiąc. :D
Dzisiaj pierwszy raz w życiu chciałam, żeby w-f się nie skończył :D Graliśmy w hokeja, to nie była gra tylko zabawa! Każdy się śmiał! Nie raz dostałam kijem w nogę, ale to co było śmiesznie :D Nikt nie mógł trafić w krążek :D W ogóle było super, plus jeszcze czekoladki z okazji imienin nauczyciela w-fu, które miał jeść on, ale my je zjedliśmy, dały nam energię! <3 Chcę więcej takich lekcji. :)
Jeszcze tylko jutro i piątek! :D Muszę wyzdrowieć. I w piątek wysyłamy 100 sms'ów na minutę! Chociaż i tak Dawid wygra! :*
Jejku tak bardzo chcę jechać na Young Stars, ale i tak się nie uda. Za daleko :( Mogli zrobić bliżej np. w Wawie . C; No ale niestety :( Wczoraj nagrywali teledysk do hymnu YS ,,Płomień" już nie mogę się doczekać, jak go obejrzę! ♥ Bardzo tęsknię za Dawidem, ale szybko się nie zobaczymy :/ Pewnie dopiero w wakacje, ale mi czas szybko leci, więc już nie długo :D Dzisiaj kupiłam Bravo, a na okładce Kwiat z Saszan. Po prostu cudo! <3 Mam plakat z Królową! :*
Boli mnie gardło, ale tylko jak mówię, a jak się drę to nie :P Mam nadzieję, że do piątku mi przejdzie :D
Bo jak nie to nie wiem co zrobię, a w sobotę chyba do Lublina (: Ale nie poddaje się wciąż walczę! Przejdzie mi! ♥ I pojadę! ♥


Dobranoc! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz