poniedziałek, 24 marca 2014

Zlot ♥

W piątek zapisałyśmy się z Olą na kurs tańca! Będzie super. Pierwszy raz idziemy już 5 kwietnia! ♥ Od zawsze chciałam tańczyć w jakimś zespole i mam nadzieję że po tym kursie pójdę do jakiegoś dobrego zespołu. :3
W sobotę byłam na zlocie w Lublinie. Było tak extra! Cały czas tęsknię za tymi dziewczynami. Na początku bałyśmy się z Wiką i Pati do nich podejść, ale w końcu się odważyłyśmy. Zapoznałyśmy się z nimi, a potem usiadłyśmy na schodkach pod zamkiem. :) Śpiewałyśmy przeróbkę piosenki. :* Potem nagrywałyśmy fragmenty do teledysku. :D Było super! Zebrałyśmy dużo podpisów pod petycją w sprawie koncertu, najlepsza była jednak starsza pani, która widziała Dawida w telewizji i z przyjemnością nam podpisała. <3 Potem były dzikie densy przy jakimś arabskim techno ♥ hehe :D Dziewczyny biły się bitą śmietaną, ale naprawdę warto było być tam z nimi ♥ Patrycja musiała iść już po 16 do domu  :(  Na sam koniec zlotu zostało nas niewiele, ale też było super! ♥ Nogi nadal mnie bolą od tego chodzenia :/ Ale bardzo się cieszę i nie żałuje, że tam byłam. Wieczorem wróciłyśmy z Wiktorią do jej domu. Oglądałyśmy film i śmiałyśmy się z niczego. Pół nocy gadałyśmy tylko o Dawidzie i piraniach z filmu. :* Rano poszłyśmy do jakiegoś parku, w którym na każdym chodniku były nasze podpisy ,,9893" i ,,Kwiatonators". Gdy jechałyśmy na przystanek jechał przed nami zespół ,,Bajm" hahaha tak się jarałyśmy, że jej tata kazał nam iść do psychiatry. :) No i przyszedł ten moment, że musiałyśmy się pożegnać :( Nie na widzę tego :/ Miałam ochotę płakać :'( Mam nadzieję, że się szybko zobaczymy, bo ja tu bez niej umrę :/ I chcę jak najszybciej spotkać się z dziewczynami ze zlotu, bo bez nich ten weekend był by kolejnym nudnym weekend'em. Dziękuję im bardzo za zorganizowanie tego zlotu ♥ Dzięki nim nie tylko spędziłam super czas, ale spotkałam się z Wiką i zapoznałam z Patką ♥ Tęsknię bardzo... :'(
Na zlocie pojawiali się czasami ludzie, którzy się z nas nabijali i robili nam zdjęcia, ale my się nimi w ogóle nie przejmowałyśmy tylko jeszcze bardziej się z nich śmiałyśmy. Dziewczyny są naprawdę super, nigdy wcześniej się nie znałyśmy, a już za nimi tęsknię :3 Filmik o zlocie jest już na yt, bożee jak ja tam wyszłam -,- ale mam nadzieję, że Dawid go zobaczy i wróci, bo nie wiem co bez niego zrobię :(

https://www.youtube.com/watch?v=Q198PmKaQWY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz