wtorek, 1 lipca 2014

Mamy wakacje... :3

No i nareszcie mamy wakacje. W końcu odpoczniemy sobie od tej dla większości męczącej szkoły. Zakończenie roku szkolnego uważam za udane. Moja średnia ocen może nie za wysoka, ale też nie za niska, mam nadzieję że w przyszłym roku będzie wyższa. No ale po co pisać o średnich, w końcu są wakacje!

Kiedy przyszłam do domu po rozdaniu świadectw od razu rozpoczęła się akcja ,,malowanie włosów''. Razem z Laurą postanowiłyśmy pomalować swoje włosy szamponetkami, zrobimy to pewnie jeszcze nie raz. Spędziłyśmy ze sobą cały dzień, siedząc nad rzeką czy grillując. Już następnego dnia wybrałyśmy się na basen, chociaż nie było za gorąco, świetnie się bawiłyśmy. Potem postanowiłyśmy odwiedzić moją kuzynkę, której zrobiłyśmy małą niespodziankę wchodząc do jej domu. Razem z nią spotkaliśmy się z naszym przyjacielem, z którym długo się nie widzieliśmy. Te dni uważam za bardzo udane, bo spędzone w stu procentach z przyjaciółmi.Mam nadzieję że w te wakacje będzie takich więcej.

Pisząc ten post siedzę na trawie, może nie jest za ciepło i co chwilę pada deszcz, ale są wakacje i z nich korzystam. Sądzę że w tym roku będą bardzo udane, chociaż raczej nigdzie nie wyjadę. Nie długo pewnie znów spotkam się z przyjaciółmi, ale tym razem w większym gronie, za nimi wszystkimi tak samo tęsknie :( a szczególnie za Sandrą, niby nie mieszkamy tak daleko od  siebie ale niestety jeszcze nigdy się nie spotkałyśmy. Mam nadzieję, że nie długo nam się uda i będziemy ze sobą chociaż na pięć minut, tak bardzo tęsknie :'(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz