niedziela, 6 lipca 2014

Wariaci.. <3

Hejo!
Ostanie dni spędziłam w bardzo miłym towarzystwie, razem z przyjaciółmi. Chociaż chciałabym spać do 10 nie udało mi się to, ponieważ codzienne rano dziewczyny budziły mnie, wskazując mi na łóżko o 7 rano.
W piątek wybraliśmy się ze znajomymi na basen. Jak zawszez nimi było super. Chociaż mam całe spalone plecy i ogólnie cała opaliłam się na czerwono, cieszę się z tego bardzo bo mogłam spędzić czas z tymi wariatami. Kocham ich bardzo mocno! <3
Wczoraj postanowiłyśmy razem z przyjaciółką pójść na casting do jednego z seriali. Spotkałyśmy się dopiero w Lublinie. Galerie w której odbywał się casting szukałyśmy ze dwie godziny, ale w końcu się nam udało. Niestety z jednego powodu zrezygnowałyśmy w ostatniej chwili i tak znając nasze cudowne szczęcie nie przeszłybyśmy dalej, no ale warto jednak wierzyć w marzenia. Resztę dnia spędziłyśmy w swoim towarzystwie, nareszcie po jakimś miesiącu znowu razem. Warto był tam pojechać i się z nią spotkać, kocham tą wariatkę chyba za bardzo <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz