wtorek, 15 lipca 2014

Internet Friends ♥

Hej.
Kilka dni temu dowiedziałam się, że spotkam się po raz pierwszy z moją internetową przyjaciółką. Znamy się już prawie pięć miesięcy więc to chyba wystarczy żeby się spotkać. Kiedy się poznałyśmy nie sądziłam, że będziemy dla siebie tak ważne. Napisałam do niej po raz pierwszy, wtedy kiedy bardzo się nudziłam i szukałam osoby z którą można chwilę popisać. Akurat kilka minut temu zaprosiła mnie do znajomych na facebook'u, znajdując mnie na jednej z grup, więc zdecydowałam się do niej napisać. Zaczęło się od zwykłych wiadomości na facebook'u, potem sms'ów czy rozmów przez telefon. Teraz nie wyobrażam sobie dnia bez chociaż jednej wiadomości napisanej do niej. Kocham ją bardzo mocno i tęsknie okropnie. Na szczęście widzimy się już za kilka dni. Spotkamy się na koncercie swojego idola, dzięki któremu teraz znamy się tak dobrze. Dziękuję mu za Sandrę oraz inne osoby które poznałam dzięki niemu, a Bogu za niego, bo gdyby nie Dawid teraz pewnie nie miałabym na kogo liczyć. Sądzę że ten koncert będzie najlepszy, spędzę go z przyjaciółką, widząc przed sobą osobę którą nas połączyła. :') Spełnię swoje kolejne wielkie marzenia i nikt mi nie powie, że marzenia się nie spełniają. Warto o nie walczyć do samego końca. <3


♥!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz