środa, 23 lipca 2014

Hejo!!
W sobotę wybrałam się na 2 edycję Kraśnik Reagge Night, czyli noc reagge. Rzadko słucham tego rodzaju muzyki, więc nie kojarzę za bardzo wokalistów, którzy wykonują ten rodzaj muzyki, oprócz Bednarka czy rozpoznawalnego teraz Mesajah. Na sobotniej imprezie wystąpiły trzy mniej popularne zespoły oraz Mesajah. Wszyscy najbardziej czekali na jego koncert, dał z siebie bardzo dużo energii, dzięki temu koncert był bardzo udany, a muzyka spowodowała, że każdy chcąc czy nie chcąc ruszał się w rytm danej piosenki. Oprócz koncertów, były tam także inne atrakcje między innymi Festiwal Kolorów. Bardzo chciałam zobaczyć jak takie coś wygląda w rzeczywistości, aż w końcu się udało. Wszyscy wyszli cali kolorowi od stóp do głów. Cieszę się, że wpadnięto na pomysł zrobienia takiego festiwalu tuż obok zalewu wśród rytmów muzyki reagge. Ten dzień uważam za bardzo udany. ♥





Niestety ostatnio dostałam dosyć przykrą wiadomość, okazało się że koncert na którym miałam spotkać się z Sandrą moją internetową przyjaciółką został odwołany. Jestem bardzo smutna  z tego powodu, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie się zobaczymy. ♥ Hej...

2 komentarze:

  1. Zawsze chciałam być na jakimś koncercie

    Zapraszam do bloga i obserwacij

    www.panna-anqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę koncertu, zdjęcia wyglądają świetnie, chociaż też nie słucham tego gatunku muzycznego :D

    Na pewno się jeszcze spotkacie :)
    http://przyjaznmiloscitesprawy-jessica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń