środa, 3 września 2014

Koniec wakacji... :(

Hejka. Niestety skończyły się już wakacje i czas wrócić do szkoły. Jak co roku byłam na zakupach, za które jak zawsze zapłaciłam dosyć dużo. Pierwszy raz nie mam ochoty chodzić do szkoły, zawsze cieszyłam się jak kończyły się wakacje, a teraz odliczam do nich dni chociaż się przed chwilą skończyły. Na szczęście zakończyłam je bardzo sympatycznie, byłam na koncercie jednego ze swoich idoli. Tym razem był to koncert Patryka Kumóra. Pewnie większość osób nie wie kim on jest, ponieważ nie jest on aż tak bardzo rozpoznawalny jak inni, ale za to ma naprawdę przecudowny głos. Kiedy pierwszy raz usłyszałam jego wykon od razu się zakochałam w jego głosie. Na żywo brzmi jeszcze lepiej, był to już drugi koncert Patryka na którym byłam i nie żałuje że mogłam w nim uczestniczyć, dzięki pierwszemu stał się moim idolem. Moim zdaniem osoby które nigdy nie słyszały jego głosu powinny włączyć którąś z jego piosenek i zobaczyć jak brzmi, naprawdę warto. Po koncercie miałam okazje na chwilę rozmowy z nim, przytulenia czy zrobienia zdjęcia, na którym wyszłam bardzo źle, ale ważne że jest. Dziękuję mu bardzo serdecznie za taki cudowny koncert, warto było przejechać te 60 km i spędzić czas wśród osób, które myślą o tym samym co ty i widzieć przed sobą swojego idola. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz