sobota, 20 września 2014

Zaczęło się :C

Hejj. Mamy już trzeci tydzień szkoły,a ja wciąż czuję wakacje. Tak strasznie szybko wszystko przemija że nawet nie zauważyłam że zbliża się jesień i trzeba wyciągać kurtkę z szafy. Lubię tą porę roku, lecz tylko wtedy kiedy jest słonecznie a z drzew spadają kolorowe liście. Kiedy pada deszcz i wieje silny wiatr jak większość osób nie ruszam się z domu.
Jak do tej pory wyrabiam się z nauką, niestety nie ma za bardzo czasu na inne rzeczy, rzadko gdzieś wychodzę i zazwyczaj spędzam całe popołudnia w domu nad książkami. Jestem w drugiej klasie gimnazjum w której to podobno jest najciężej, mamy więcej nauki + dochodzi projekt, jakoś to przeżyję. :) Zostało jeszcze kilka dni września, zanim się obejrzę będą już święta, ferie i w końcu wakacje. 
Kończąc pisać ten post zostawiam kilka zdjęć które ostatnio zagościły w mojej galerii :D




Cześć! ♥

11 komentarzy:

  1. Ja też rzadko wychodze, mam bardzo mało czasu, a zadania i sprawdziany narastają :( Powodzenia! Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam do obserwacji. :)
    ankens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rok szkolny bardzo szybko minie :) Ja nie wiem kiedy zleciały mi wakacje.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rok szkolny zleci Ci szybko, nawet nie zdążysz się obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog, super post i wgl wszystko.
    Ja niestety nie wyrabiam się z nauką.. teraz czekają mnie codziennie kartkówki :(

    Zapraszam do obserwacji ;)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. rok szolny minie nawet nie zaywazysz :3

    obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny blog :)
    obs za obs ?

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tak dni uciekają że ani sie obejrzę a będzie zima ;) co powiesz na wspólną obserwację?

    Zerknij na NOWY POST http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne selfie :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ♡ taak! też lubię jesień jak jest słonecznie, ale jak pada to już nie tak bardzo :D

    OdpowiedzUsuń