poniedziałek, 27 stycznia 2014

Najlepszy koncert!

Koncert, koncert i po koncercie. :( Ale warto było pojechać. Było naprawdę super !!! <3 Nie dość że weszłyśmy do klubu minute przed koncertem to stałyśmy prawie pod samą sceną, a czasami nawet pod :) . Cieszę się bardzo! <3 I to zobaczenie busa Dawida obok klubu ; wrażenie nie do opisania <3 Albo samo wejście Dawida na scenę i ten uśmiech <3 KOCHAM GO! Niech wraca szybko do Lublina. Obiecał nam że w tym roku jeszcze tam wróci <3
A czy ja naprawdę jestem taka stara? :D Że jak machałam do Dawida to on powiedział do mnie ,,Dzień Dobry Pani" . Dziękuję mu za to bardzo bardzo <3
I te kinder country rzucane mu na scenę <3 Mieli wyżerkę, ale Dawid zaczął już jeść na scenie :P Przepraszam Dawida że rzuciłam mu tym kinderkiem w tylną część ciała :D Biedny nie mógł się odwrócić, bo jeszcze gorzej rzucali ;)
Oczy Kwiata rządzą! <3 Cały czas przewracał gałkami :D I oczywiście jakbym mogła zapomnieć o jego majtkach :P Dawid wszystko wyjaśnione masz majtki w star wars ! <3
Minuta ciszy dla Basi :( Kwiatkowsky prawie płakał i ta jego głowa opuszczona do dołu. :( Połowa osób płakała :(
Pierwszy raz wziął swój telefon na scenę :D OMG! Nagrywał nas i wstawił na instagrama! AAAAAAAAAA :D Widać mnie tam <3 Wymęczył nas pod tą sceną :* Ale chociaż nie mieliśmy sił to i tak wyrzucił z nas wszystkie emocje! <3 I to dotykanie przez nas Patryka, było najfajniejsze! Nie chciałam go puścić!  :D Albo przechodzenie członków zespołu między nami i gadanie do basisty dzień dobry :) Dzień później perkusista dowiedział się że zostanie ojcem :D Gratulacje! <3 Oraz gratulacje dla Eweliny! <3 Należało jej się ! :)
Teraz siedzę u Olki i wspominamy ten najlepszy koncert! Chcemy tam wrócić :D A ja nawet nie myśląc o Kwiatku, gadam o nim :* Mam nadzieję że wróci do nas jak najszybciej :) Kochamy go nad życie ! <3 I

jego zapach .#ALOHA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz